/Files/photogallery/MyCollages.jpg

Протягом вересня та жовтня 2019-2020 навчального року психологом та соціальним педагогом Бабинської середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів проводилася діагностична робота з метою визначення рівня адаптації учнів 1 класу. Готовність до шкільного навчання передбачає досягнення певного рівня емоційного, інтелектуального, мотиваційного, фізичного та психічного розвитку дитини. Інтелектуальна готовність першокласника досліджувалася шляхом спостереження під час занять, виконання дітьми запропонованих завдань та розмови з класним керівником. Під час проведення діагностичних методик в учнів переважав піднесений настрій, вони проявляли достатню мотивованість до виконання завдань . За результатами комплексного дослідження діагностовано високий та достатній рівень інтелектуальної, мотиваційної, емоційної, фізичної адаптованості до навчання в школі, виявлено позитивну тенденцію до зростання адаптаційних показників учнів 1 класу навчального закладу.

Кiлькiсть переглядiв: 239

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.